Startkablar och mys

Idag har varit en lång jävla dag. Gick upp 4.30, åkte hemifrån 5.30, och kom slutligen hem 21.15. Har kört bil i nästan 6h, men har iaf fått gosa med Lillknodden, så det känns genast mkt bättre.

Vad mer? Jo, självklart glömde jag lyset på i bilen i morse när jag gick från parkeringen till jobbet, så när jag skulle börja åka hemåt så startade den såklart inte. Var ju lagom glad. Tack och lov så finns det en mack precis tvärs över vägen där jag brukar parkera, så kunde få låna kablar och ett batteri därifrån. Så efter lite telefoncoaching från far så har jag nu lärt mig hur man startar en bil med dött batteri!

Åkte även förbi bästa LL som sagt och gosade med Lillknodden. De bjöd på middag, vilket jag inte tackade nej till =)

Nu är det fram och upp igen, men får se hur det är imorgon igen.

Hej.

Detta inlägg publicerades i Diverse. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar