Klappar, vantar och andra gardiner

Oj oj oj vad det har blivit klappar till oss sjäva den sista tiden… Och mer ska det bli. Imorgon ska jag ju iväg och köpa mig mitt digitalpiano, och idag var mor och far på besök för första gången och snälla mor betalade, förutom restaurangbesöket, även ett par supersnygga vantar som var på rea på Åhlens!

image

Superfina! Tack mamma!

Sen satte jag igång med att packa upp symaskinen jag köpt på Jysk för mina julklappspengar. Den verkar funka bra, och var i full färd med att sy nya kuddfodral till sovrummets 2 stora kuddar när tråden tog slut, så får väl ta och köpa en ny rulle på Åhlens imorgon och fortsätta då.

image

Gillar verkligen tyget, tror det kommer passa finfint i vårt gråa sovrum!

Ska även sy nya gardiner till köket, borde hinna denna vecka. Dags att byta ut julgardinerna mot nåt lite piggare 🙂

image

Härligt med lite färg i köket!

Råkade även trilla in på en hemsida med en tjej som gör fantastiskt fina klänningar, och blev tokinspirerad och lite förbannad över att jag nog aldrig kommer fixa att göra sånt själv. Vill du kika själv så kan du göra det Här på Anna Neahs hemsida.

Tror jag nog får hålla mig till kuddfodral (följer förresten Neahs tutorial) och enkla gardiner.

Detta inlägg publicerades i Diverse och märktes , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar