Plattor åt folket!

Ligger här i sängen och leker med min nya asusplatta (asus transformer prime -med tangentbord) jag fick av hjärtat. Han köpte nämligen ett nytt (samsung galaxy note 10.1 2014 edition (det var visst väldigt viktigt att skriva till 2014 edition enligt skäggot här bredvid)), så då blev jag plötsligt en platta rikare. Försöker däremot komma på vad jag ska ha den till. Har liksom aldrig behövt en tidigare, och det pyttelilla jag använt den här tidigare har mest varit frustrerade försök att fatta hur jag stänger av skiten.

Ska däremot ge detta ett försök, och ska väl använda plattan tex som kokbok och e-bok. Om jag däremot känner mig rätt så kommer jag väl inom en vecka kommit fram till punkten då jag inte förstår hur jag levt utan en innan.

Kommer garanterat att spela mina meningslösa spel på den, som hay day och candy crush. Tyvärr.

Kanske kan försöka blogga lite mer på den, för det går ju betydligt lättare att skriva på den här än på  mobilen, och den här är lättare att starta osv än datorn, men får se, har ju inga bilder på denna, så vill jag bildbogga får jag väl ta mobilen istället.

Men snart är det dags att sussa, imorgon kommer päronen på besök för första gången, så måste upp någorlunda tidigt så vi hinner städa lite.

Adios!

Detta inlägg publicerades i Diverse. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar