Hemma hemma hemma

Jag är rastlös. Men hemma i Uppsala. Tänker åka direkt till jobbet imorgon eftersom jag ska vara flexledig på tisdag. Ser fram emot att få sova hemma 3 nätter till! Och sen bara sova på andra stället i 2, och så får jag åka hem igen! Underbart.

Har börjat nöta på gitarren igen, nu har jag en specifik låt jag tränar på, det ska fan gå! Det låter alldeles för överjävligt just nu, men det blir väl bättre ju mer man övar, hoppas jag…. Det är åtminstone kul!

Annars då? Jag vet inte, det går upp och ner, fram och tillbaka, glad och sen irriterad, jag hoppas det skulle kunna jämna ut sig och att jag skulle kunna få vara glad ett tag, tycker väl att jag förtjänar det jag med, iaf nån gång.

Asch, jag är väl nojig. Men sån är jag.

Kram på er, snuttar!

Detta inlägg publicerades i Diverse. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar