Rum och kontantkort

Halloj!

Idag har jag bytt rum! Känns fantastiskt bra! Än så länge iaf. Däremot så är det väldigt lyhört upp till övervåningen, så jag hoppas att lillkillen inte sexar till det med sin tjej inatt. Eller nån annan natt, för den delen.

Känns som en sten har lämnat mitt bröst, eller hur fan man nu uttrycker sig, känns mer som att jag kan slappna av när jag kommer hem från jobbet. Hoppas hoppas känslan håller i sig.

Nätdejtingen då? Jodå, har ett par st som jag pratar med genom nätet, en som jag t.o.m. gett mitt msn till. Taaat lugnt, har gjort ett nytt inlogg som jag tänkt att ha enkom för dejtare. Fundrar däremot på hur jag ska göra med framtida telefonsamtal, om man ska vara sådär ordentlig och skaffa ett kontantkort.

Tänker iaf följa Elinas råd och bara prata med dem jag är lite nyfiken på. Har fått meddelanden från så märkliga karlar på mindre än 2 dygn. Kul har jag iaf än så länge 😉

Puss!

 

/W

Detta inlägg publicerades i Diverse och märktes , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar