Gardiner och funderingar

Så, snart första dygnet som nätdejtare avklarad. Känns lugnt än så länge. Kommer väl få panik när första personen vill träffas på riktigt. Men. Inte där än!

Men eftersom jag inte är van med hur det funkar med dessa sidor, så undrar jag om man ska svara på alla meddelanden man får? Känns ju att det kanske inte är aktuellt så länge som man kör gratisversionen och bara har tillgång till 10 meddelanden per dag. Och när man som första meddelande får ett äktenskapsförslag och när man ignorerar den, och får ett till där man blir ifrågasatt varför man inte svarat, ja då känns det som rätt val att inte ha slösat bort ett meddelande på nån sån. Men alla andra? Som känns mer seriösa, men som jag däremot inte har nåt intresse av. Hur ska man hantera sånt? Vill ju inte vara en kärring, men inte heller visa nåt intresse. Asch, jag lär väl mig as I go.

Förresten, ska ju byta rum nästa vecka! Till enda sovrummet på bottenvåningen. Längtar! Trots att den känns väldigt mer B än rummet jag har nu. Måste bara komma ihåg mina gardiner från Uppsala, så att de matchar väggarna. De jag har nu kommer inte funka alls.

Buh-bye!

Detta inlägg publicerades i Diverse och märktes . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gardiner och funderingar

  1. Elina skriver:

    Det räcker nog med att bara svara på de som känns intressanta… Annars kanske du får sitta uppe hela nätterna för att hinna med alla!

Lämna en kommentar