Julklappar och andra stressmoment

Jaja, jag får väl skriva ett öppet inlägg också, fast att jag skulle vilja skriva annat, men det kräver lösenord igen 😉

Börjar få lite panik med julklappar. Inte köpt en enda. Kanske vet vad jag ska köpa till syrran, allt annat är fan omöjligt. Tur att det bara är till familjen som det ska inhandlas, för tycker det är så jävla jobbigt bara det. Det är ju en sak om man vet vad man ska köpa, men nu är det bara stressande. Och jag vill eg inte ha några julklappar jag heller, eller, visst vill jag ha saker, men jag vet vad jag vill ha, alternativt så vet jag vad jag vill ha när jag ser det, så tar hellre emot pengar och köper exakt rätt pryl. Mycket bättre. Tråkigt? Kanske. Men that’s the way I like it. Det är ju iofs om nån kommer på nåt otippat och jättetrevligt, såna klappar är roliga, men annars, nja. Skriver en lista, mest för att komma ihåg vad jag vill köpa till mig själv:

  • album att ha mina teckningar i (så jag slipper bli förkrossad när allt förstörs igen)
  • pärm att ha recept i (dags att börja samla alla lösa pappersark)
  • smyckesträd (tyckte jag såg ett rätt fint på åhléns, en stor svart sak, men spanar fortfarande runt)
  • handdukar (fint mönster ska det vara, har inte sett några jag vill ha än dock)
  • morgonrock (en stor härlig fin sak)
  • dior extase (måste testa)
  • trosor (nya och lite roligare än mina basic svarta bomull)
  • ny mr rabbit (ja tack)
  • smycken (halsband och örhängen)
  • ny dator (ja tack, börjar bli panik snart, har jag iofs sagt ett par år redan)
  • ny tv (ja tack)
  • nya stövlar (snygga, möjliga att dansa en hel kväll i)
  • blomkrukor (matchande)
  • blommor till krukorna (icke halvdöda)
  • promarkers (fler fler fler kulörer)
  • ny hårfön (mer klös än i den jag har)
  • duschcreme (ska dofta fantastiskt gott)
  • sängkläder (mjuka!)
  • symaskin (som funkar)
  • reflexer (fina ska de vara. tappat bort flera st nu :()

Är väl vad jag kommer på nu.

Ciao!

Detta inlägg publicerades i Diverse. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar