Månadsbankrupt

Ja, ni vet ju att jag har börjat testa nätdejting. Nu efter snart 2v på spraydate tänkte jag som så att jag kan ju testa nån sån där som man betalar för också. Men eftersom det finns så många sidor så tyckte jag att det är en bra idé att typ testa en månad lite här och där, samtidigt som man är med på spraydate. Så igår gick jag in på eDarling, trots att jag tycker deras reklam är såååå obehaglig och allt vad som helst, så registrerade jag mig. Tog ju hur jävla lång tid som helst, men till slut var jag färdig. Och visst, man kan registrera sig gratis, men man kan bland annat inte se några bilder. Känns ju helt idiotiskt, men jag tänkte att, ja, vafan, jag testar väl en månad, jag kan betala när lönen kommer. Så jag kollade upp vad det kostar, och höll fan på att avlida. Det kostade fan mellan 550-599 spänn om man bara vill ta en månad! Billigare månadspris om man binder upp sig, men näe, fy fan, blev minst lika arg som herrn här…

Får väl kolla andra som låg på 250 och typ 350 månadsmässigt, så kanske testar nån sån istället.

Saatana!

Detta inlägg publicerades i Diverse och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar